16 Eylül 2013 Pazartesi

6 Bol fotoğraflı sünnet arabası süsleme detayları :)

Hayırlı sabahlar :)
Bambaşka bir işle karşınızdayım.
Geçtiğimiz haftasonu ailece görüştüğümüz arkadaşlarımızın iki oğlunun sünnet düğünü vardı.
Arabalarını süslemek istediğimi söylemiştim.
Sağolsunlar bana güvendiler ve arabalarını bana teslim ettiler :)
Öncelikle bu mavi gülllerden oluşan çiçeği hazırladım.


Evadan nazar boncukları güzel oldu.
Burada bi parantez açalım.
Nazar boncuğunun nazardan koruduğuna asla inanmıyorum.
Süs amaçlı kullandım.

Kalın keçeden taç yaptım.Ben bunu çok sevdim :)

Sonra asıl çalışma başladı.
İlk başlarda çok stres oldum yapabilirmiyim diye.
Sonuçta yakın arkadaşlarımız ve en özel günlerinden biri.
Yapamasaydım kötü bi anı olabilirdi :)
 

Oğlumun ve kızımın yardımlarıyla ortalama 1 saatte süsledik arabayı.

Çiçek  güzel oldu galiba :)




Arabanın son hali bu şekildeydi.
Sade ve güzel oldu.
Olumlu yorumlar aldım hep.
 

Arabanın önüne koyduğum çiçeği daha sonra bu şekilde evde kullanılabilir hale getirdim.
Anı olarak kalıcak :)

Sünnet düğününün olduğu yerden Burdur'un görünümü.
Bunuda sizin için çektim.
Çok eğlenceli ve değişik bir deneyimdi benim için.
Kimbilir belki bir gün gelin arabasıda süslerim :)


Bu arada yeni öğretim yılında Rabbim bütün öğrenciler zihin açıklığı versin.

Sevgilerimle :)

6 yorum:

  1. hangisine bakacağımı şaşırdım hepsi ayrı güzel ama çiçek buketine bayıldımmm.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim,size dönmekte geç kaldım kusura bakmayın :)

    YanıtlaSil
  3. sonradan kullanabilecek keçe buket
    mükemmel bir fikir
    ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Arabaya bayıldım,değişik bir tarz olmuş...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...